Content
Webinfo
There are currently 0 guest(s) and 0 member(s) online.
0 in total.

.:Traffic latest 48 hours:.

page views

.:Top 5 countries:.
.:Top 5 members:.
.:Top 5 module visits:.
Login

Nickname

Password

Security Code: Security Code
Type Security Code

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like Online Chat, post comments in photo gallery, create topics and reply with your own nickname in the forum, appear in the world wide fan map and use the shout box only to mention a few options.

View previous topic « » View next topic
Post new topic  Reply to topic
Author

Feil i skjermvisning på høgre side av vinduet

CastorFiber
Frequent Poster
Frequent Poster

Posted: Tue Sep 26, 2006 8:33 pm
Reply with quote

Du- ser litt rart ut ute på høyre side når jeg ikke har IE maksimert her.. Kan sende skjermdumper hvis du vil..

Det grå feltet stikker liksom utenfor.

Det samme i forumet, feltet som viser antall poster, dato og slikt ute på høgre side er nok ikke slik det er ment å være. Hvis du vil, kan jeg teste litt med Visa og IE7 også.

More Bass!
Author

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Posted: Tue Sep 26, 2006 9:36 pm
Reply with quote

Takk, ser feilen ja...og ser at det skjer i flere nettlesere enn Internet Explorer. Kikker på det og ser hva som kan gjøres.

Webmaster Of Puppets
Author

Bajas
Advanced member
Advanced member

Posted: Tue Sep 26, 2006 11:34 pm
Reply with quote

heisann.

På min Pc ser jeg ikke TNT klokken på hoved siden. Jeg har sett den på en annen side, så jeg vet at den virker. Jeg har ikke funnet ut hva det er som sperrer. Hvilket format er den laget i?

Ellers kommer det ikke frem noe dato og klokkeslett på postene i forumet, slik at det ikke er helt lett å se når de ble postet.

Etter å ha submitet, pleier men å gå tilbake til posten etter noen sekunder. det gjøres ikke her, men en blir stående på bildet der en kan velge å gå å se posten, eller et annet sted jeg ikke husker i farten.

Alle brukerene står tittulert som Author, men det er jo i og for seg riktig, hvis en tar utgangspunkt i at ordet betyr forfatter.

Over og ut.

"F..........in'A. F...........in B. F...........in C.

"Lord, if only I could have talked with Hitler, all this might have been avoided." - Senator William Edgar Borah 1939
Author

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Posted: Wed Sep 27, 2006 12:14 am
Reply with quote

Flott med tilbakemeldinger, er tross alt dere som skal bruke sidene og bør være enklest/best mulig.

Klokka på forsida er lagd i java. Alle moderne nettlesere skal kunne se den, men det kan være som du sier noe som sperrer for java (ikke javascript som er noe annet), som f.eks innstillinger i nettleseren eller en litt streng antivirus-software.

Dato og klokkeslett står i øverste linje i alle poster, rett til høyre for brukernavnet som har skrevet innlegget. Sikker på at det ikke er der?

Den automatiske "tilbaketransporten" etter innsendt innlegg har nok fått seg en øl for mye ja, den skal jeg få fikset.

Webmaster Of Puppets
Author

Bajas
Advanced member
Advanced member

Posted: Wed Sep 27, 2006 12:34 am
Reply with quote

Tror kanske jeg har fått surret og bytte skin her. Jeg kjører på gult og svart. Når jeg merker feltet etter brukernavnet, så kommer det frem. Husker ikke hvor jeg gjorde det, men vet at jeg har gjort det engang.

Antall post er også borte.

"Lord, if only I could have talked with Hitler, all this might have been avoided." - Senator William Edgar Borah 1939
Author

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Posted: Wed Sep 27, 2006 12:43 am
Reply with quote

...beklager, det er min feil...skulle ha slettet det skinet/themet.

Gå til Your Account fra menyen til venstre, der kan du endre skin/theme...til "Ronni" ...RonniXP var bare en test som blir slettet temmelig snart.

Webmaster Of Puppets
Author

Bajas
Advanced member
Advanced member

Posted: Wed Sep 27, 2006 12:44 am
Reply with quote

Det er allerede gjort.

Author

Bajas
Advanced member
Advanced member

Posted: Wed Sep 27, 2006 3:38 pm
Reply with quote

Hjalp og bytte skin gitt. ble liksom litt riktigere nå. Nå ble liksom author riktig også. Skjønner det nå.

Author

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Posted: Wed Sep 27, 2006 6:55 pm
Reply with quote

Høres bra ut! Vi jobber på spreng med siste finish før offisiell åpning, som forøvrig ligger bra an til å bli i mårra ettermiddag, norsk tid. Kjekt å bli kvitt irriterende småfeil, hehe

Webmaster Of Puppets
Post new topic  Reply to topic
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum